1.jpg

Ovsená kaša bez varenia

Určite aj Vám už niekedy stalo, že ste museli skoro ráno vstávať do školy, či do práce a na prípravu raňajok nebol dostatok času. Mám pre Vás riešenie :) Pripravte si raňajky už večer!
Držím sa hesla, že raňajky základ dňa a preto sa snažím raňajkovať každý deň. Zatiaľ som v tom dobrá ;)

Ovsená kaša bez varenia Vás dostatočne preberie a dá Vám aj patričné množstvo energie – hlavne z chia semienok.  
Potrebujeme: (pre jednu osobu)
  • 4 PL mlieka 
  • 6 PL ovsených vločiek 
  • 6 PL bieleho jogurtu 
  • 1 PL chia semienok 
  • 1-2 PL agáve 
  • ovocie podľa vlastného výberu 
Odporúčam použiť uzatvárateľnú nádobu, ktorú uzatvoríme a pretrepeme. Takáto maškrta Vám vydrží v chladničke aj dva dni (záleží od druhu ovocia). 
Veľmi jednoduché a hlavne chutné raňajky. Pripraviť si to môžete na každý deň úplne iným spôsobom, základ necháte a vymeníte len druh ovocia. 
Viaceré alternatívy: (základ vo väčšine ostáva)
  1. Ovsená kaša s mangom a mandľami – použijete polovicu manga, ktorú pokrájate na malé kúsky a pridáte mandle (1 PL)
  2. Čučoriedky a javorový sitrup – namiesto agave pridáte javorový sirup. 
  3. Jablká a škorica – 1/2 ČL mletej škorice a polovica jablka. 
  4. Banány a kakao – 1 PL kakaa a pokrájaný banán. 
  5. Maliny a vanilka – nastrúhaný vanilkový lusk 
  6. Mandarinky a pomaranč 
  7. Čokoláda a višne – 1 PL nastrúhanej horkej čokolády 
  8. Kokos a ananás – mlieko nahradíte kokosovým mliekom a pridáte pokrájaný ananás (tak aby sa zmestil do nádoby :) 
  9. Brusinky a pekanové orechy 
  10. Marhule a zázvor – môžete použiť aj sušené, ktoré pokrájate na malé kúsky. Zázvor môže byť aj sušený, ale len veľmi málo. 
Spestrite si jedálniček a pohrajte sa s Vašimi raňajkami :) 

Zdieľaj...Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>